Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Gwardia

Go down 
AutorWiadomość
Mia
Detektyw
Mia


1 pochwała
0 ostrzeżeń
Liczba postów : 249
Dołączył/a : 13/01/2013

Gwardia Empty
PisanieTemat: Gwardia   Gwardia EmptyPon Lip 01, 2013 2:40 pm

Dzisiejsza Gwardia wykształcona została z niegdysiejszej prywatnej armii Sorcière. Kiedy Dyktator przejął władzę nad Daingean i oficjalnie wystąpił z tej organizacji, postanowił zadbać o to, żeby tak potrzebny mu organ, mający zarazem olbrzymią władzę, nie zagroził jego pozycji. Ponieważ Sorcière ostatecznie, oprócz trzymania w garści rynku miasta oraz prymu w nauce, miało zostać nieoficjalnym wykonawcą jego rozkazów, nie mógł odebrać im praw i ograniczyć pola do działania. Najrozsądniejszym rozwiązaniem było więc pozbawienie armii. Dlatego też jednostka militarna została odłączona od organizacji i przekształcona w Gwardię, która ma chronić Dyktatora na pierwszym miejscu, ale roztaczać swój płaszcz protekcji także na tych wszystkich, którzy są mu bezwzględnie posłuszni. W ten sposób także Sorcière może czuć się bezpiecznie, przynajmniej dopóty, dopóki swoich działań nie obraca przeciwko Dyktatorowi. Gwardia, poza zapewnianiem bezpieczeństwa głowie miasta, a także innym znamienitym osobistościom, dba także o porządek na ulicach i na hasło Dyktatora utrzymuje stalowy reżim. Na ulicach zazwyczaj roi się od jej członków, czy to ubranych w militarne stroje, czy też po cywilnemu wtapiających się w tłum. By utrzymać ład i tłamsić w zarodku wszystkie przejawy protestów, Gwardia otrzymała pokaźny zestaw narzędzi. Od pilnie strzeżonych więzień, po ciche zezwolenie na tortury i "usuwanie niewygodnych celów". Wszystko wzbogacone o bogaty zestaw metod inwigilacji, dzięki którym odpowiednie osoby wiedzą nawet o tym, co zjadłeś dziś na śniadanie albo kiedy podrapałeś się po tyłku.

- Gwardia jest zbiorowiskiem najlepszych żołnierzy, wypatrywanych jeszcze podczas nauki w Akademii Nowej Ery. Stanowi to gromadę ludzi pozbawionych skrupułów, którzy albo mają tak wyprane mózgi, albo skusiła ich wizja dużej ilości pieniędzy wypłacanej jako wynagrodzenie za pracę.

- Jest lojalnym sługą Dyktatora, mimo że to Sorcière wydaje im bezpośrednie rozkazy.

- Każdy gwardzista musiał nie tylko przysiąc lojalność Dyktatorowi i jego sojusznikom, ale także ma świadomość tego, że stawką jest jego życie. Żołnierz, gdy zostaje mianowany na Dowódcę Gwardii, bądź Hetmana, musi się zgodzić na zainstalowanie w swoim ciele małego chipu, który po aktywacji jest w stanie nieodwracalnie zablokować pracę mózgu w ciągu ułamka sekundy- aktywator chipu znajduje się we władaniu Dyktatora.

- Gwardia dzieli się na dwie sekcje- wojskową i szpiegowską. W pierwszej z nich pracują typowi żołnierze, którzy mają za zadanie utrzymywanie porządku w mieście. To oni patrolują ulice, strzegą wejść do domów, sieją terror, obsadzają więzienia, a w razie potrzeby gotowi są też oddać swoje życie, za Dyktatora, w walce. Jest to część zupełnie jawna. Sekcja szpiegowska ma za zadanie zbieranie rozmaitych informacji, inwigilację, a także załatwianie brudnej roboty. Tożsamość osób pracujących w tej sekcji jest ściśle tajna i tylko wyższe rangi w Gwardii mają do dostęp do odpowiednich informacji.


  • Sekcja wojskowa:

    -Rekrut (nieograniczona ilość)- są to nowi żołnierze, głównie absolwenci Akademii Nowej Ery. Ich umiejętności są jeszcze sprawdzane, a sami rekruci wymagają ostatecznego wdrożenia w swój przyszły zawód.

    -Chłopiec od pączków (3 miejsca)- nazywani też gołębiami pocztowymi, albo chłopcami na posyłki. Są to osoby, które nie nadają się do pełnienia funkcji normalnego żołnierza, ale z jakiegoś powodu nie można ich wydalić z armii. Mogą być to kalecy geniusze walki, którym się nie poszczęściło, albo po prostu osoby, które mają znajomości. Zazwyczaj siedzą w papierologii, pełnią funkcję "przynieś, podaj, pozamiataj" i uzupełniają prowiant.

    -Klawisz (3 miejsca)- strażnik więzienny pilnujący aby światło dzienne nie musiało już nigdy oglądać mord przestępców- politycznych, społecznych, czy wojennych. Nie są zbyt lubiani w półświatku, z wiadomych powodów i słyną ze swojego okrutnego sposobu, w jaki zaprowadzają spokój w więzieniach

    -Strażnik (nieograniczona ilość)- wszyscy żołnierze, którzy nie pełnią żadnych dodatkowych funkcji, poza zapewnianiem ochrony, zaprowadzaniem porządku i walką w razie potrzeby. To oni spacerują po ulicach w patrolach, najlepsi z nich obsadzają warty przy posesjach Dyktatora, czy innych ważnych osobistości.

    -Antyterrorysta (4miejsca)- Specjalista. Ryzykant wysyłany do tych najgroźniejszych akcji. Każdego właściwie dnia ryzykuje życiem, ale za to jest niesamowicie skuteczny. Alarm bombowy? Gaz rozpylony w ważnej placówce? To właśnie robota dla antyterrorysty!

    -Detektyw (4 miejsca)- mimo siatki szpiegowskiej używanej do śledzenia i usuwania osób niewygodnych, miastu potrzebny jest jeszcze ktoś, kto prowadzi dochodzenia w bardziej światły sposób. Oczywiście, trudno ich określić "tymi dobrymi". Najczęściej nie są to tacy detektywi, jakich widzimy w serialach kryminalnych, ale specjaliści od wymuszania słów z domniemanych przestępców siłą, nawet jeśli miałyby być kłamstwami.

    -Zastępcy Dowódcy (2 miejsca)- zatwardziali, zasłużeni żołnierze, którzy poza zmysłem walki i niebywałą lojalnością, wykazali się także zmysłem strategicznym, umiejętnością przewidzenia kroków wroga. W przypadku, gdy brakuje Dowódcy, to oni mają decydujący głos, gdy trzeba podjąć nagłą decyzję.
    Na tą rangę historia w KP jest obowiązkowa

    -Dowódca (1 miejsce)- najwyżej postawiony żołnierz, który ma jeszcze kontakt z typowo żołnierską pracą. To on kontroluje, czy jego poddani są w odpowiedniej kondycji, on nadzoruje plany treningowe, on decyduje o strategii, o tym czy podjąć akcję, czy się wycofać. Jest łącznikiem między Hetmanem, a niższymi szczeblami, a w razie sytuacji newralgicznej może go zastąpić.
    Na tą rangę historia w KP jest obowiązkowa

    -Hetman (1 miejsce)- głowa Gwardii. To w jego rękach skupiają się wszystkie informacje zebrane przez sekcję szpiegowską, to przed nim odpowiedzialny jest Dowódca. To właśnie do hetmana trafiają rozkazy od Sorcière, a czasem bezpośrednio od Dyktatora. Jego słowo jest dla żołnierzy słowem niemalże bożym, podejmuje ostateczne decyzje, zazwyczaj podpierając się radami Dowódcy. Jest także sędzią dla gwardzistów. Jeśli powie, że ktoś ma zginąć- ten ktoś ginie.  Kieruje całą polityką Gwardii w miejscach, gdzie jest miejsce na niezależne decyzje.
    Na tą rangę historia w KP jest obowiązkowa

  • Sekcja szpiegowska

    -Tajny pracownik (nieograniczona ilość)- zwykły pracownik sekcji szpiegowskiej. Zajmuje się gromadzeniem, przesiewaniem i sortowaniem dostarczanych do biura informacji, a także ocenianiem ich ważności.

    -Informator (3 miejsca)- stały bywalec miejsc, w których wiecznie się coś dzieje. Osobnik, który zbiera informacje na mieście, a potem, za opłatą, udostępnia je Gwardii. Zawsze wie kto, z kim, gdzie i jak. Specjalista w podsłuchiwaniu.
    Na tą rangę historia w KP jest obowiązkowa

    -Agent (3 miejsca)- pracownik o zakresie działania rozszerzonym w stosunku do informatora. Zdobywając informacje włamuje się do odpowiednich domów, czy nabywa nową tożsamość w celu przeniknięcia do jednej z grup społecznych uznanych za groźne. Szpieg w pełnym zakresie- zakłada pluskwy, instaluje kamery, wnika do wnętrza organizacji wroga i dostarcza specjalistycznych informacji.
    Na tą rangę historia w KP jest obowiązkowa

    -Haker (2 miejsca)- specjalista w dziedzinie informatyki. Żadne blokady i zabezpieczenia dla niego niestraszne, pewnie właśnie w tej chwili przegląda Twoją pocztę. Perfekcyjny, jeżeli chodzi o wydobywanie informacji z Internetu, a także z wszelkich elektronicznych bibliotek i skarbnic wiedzy.

    -Kat (1 miejsce)- inaczej zabójca. Gość od brudnej roboty. Kiedy dostaje listę celów, czy rozkaz wyeliminowania choć jednej osoby, nie waha się ani na chwilę i wykorzystuje wszystkie sztuczki, by wykonać zadanie szybko, cicho i bez wzbudzania żadnych podejrzeń
    Na tą rangę historia w KP jest obowiązkowa
Powrót do góry Go down
 
Gwardia
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Organizacje-
Skocz do: