Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Sorcière

Go down 
AutorWiadomość
Florence
Skoczek | Właścicielka Valhalli | Psycholog szkolny
Florence


0 pochwał
0 ostrzeżeń
Liczba postów : 445
Dołączył/a : 06/01/2013

Sorcière Empty
PisanieTemat: Sorcière   Sorcière EmptyPon Lip 01, 2013 11:21 am

Wraz z rozrostem miasta najbliższego Akademii, enklawy dla wszystkich nieludzi, powstała również organizacja, której podstawowym celem były badania oraz ochrona miasteczka. Grupa zapalonych naukowców, która wynajmowała wtedy najemników, zyskała sobie ogromny szacunek ludności miasta, rozrastając się i powoli wypierając konkurencję. Z małej firmy R&D organizacja rozrosła się do statusu poważnej firmy, która mogła pozwolić sobie zarówno na kosztowne badania, jak i na zatrudnienie małej, prywatnej armii. Kilka lat temu Sorcière przypuściło kluczowy atak na konkurencyjną organizację. Wirus zdziesiątkował populację wroga, który zrozpaczony przypuścił desperacki atak na stare miasto, co doprowadziło ostatecznie do gigantycznych pożarów. Zamieszki, głód i bieda doprowadziły ludzi i nieludzi na skraj... Niepomni katastrofy Sorcière postanowili wykorzystać wszystkie swoje plany, zasoby i kontakty by odbudować miasto. Wkrótce potem na gruzach starych zabudowań wykwitła nowa metropolia. Organizacja dzięki tym właśnie krokom zyskała sobie ogromny szacunek i lojalność bogatej sfery mieszkańców. Błękitne sztandary korporacji powiewają rozpostarte po całym mieście, w mieście i często poza nim ciężko znaleźć osobę, która nie posługuje się ich technologią. Wojna, w której Sorcière brało udział jeszcze nie tak dawno temu, nie uśmierciła organizacji. Niczym feniks - z popiołów odrodziła się ona większa i potężniejsza niż wszystkie inne. Dziś ta megakorporacja kontroluje praktycznie każdy aspekt życia w mieście... Począwszy od tak trywialnych rzeczy jak bieżąca woda, ogrzewanie czy zaopatrzenie w żywność, przez meble, instalacje, wyposażenie domu i ogrodu... Skończywszy na maszynach ciężkich, samochodach czy sieci wi-fi, wszczepach oraz medycynie.

- Sorcière to megakorporacja bezpośrednio związana z Dyktatorem. Stanowi wykonawcę jego rozkazów. Jest molochem, który tworzy wszystko oraz wszystko utylizuje. Nie posiada żadnej konkurencji, aczkolwiek pozwala na stworzenie małego rynku tzw. "Drobnych Przedsiębiorców i Rzemieślników" w ramach programu rozwoju osobistego.

- Każdy mieszkaniec miasta który wyrazi chęć wstąpienia w szeregi organizacji musi przejść odpowiednie procedury, które mają ustalić czy osoba nie posiada cech lub powiązań, które mogą okazać się zgubne dla miasta lub organizacji.

- Organizacja jest podzielona na trzy trzony, które stanowią ścieżkę kariery każdego kandydata. Osoba której kandydatura zostanie odrzucona z uwagi na niedostateczne umiejętności ma prawo do dwóch dodatkowych podejść rekrutacyjnych po półrocznej przerwie między każdą z nich. Osoby które nie zostały przyjęte z powodów innych - nie mają możliwości składania powtórnej aplikacji.

- Każdy pracownik Sorcière jest zobowiązany klauzulą absolutnej tajemnicy. Każdy pracownik podpisuje tzw. "Stalowy Kontrakt", który zobowiązuje pracownika do dotrzymywania sekretów nawet w przypadku odejścia z organizacji i oficjalnie jest to jedyne zabezpieczenie przed wyciekiem informacji.

- Jeszcze niedawno "Stalowy Kontrakt" uniemożliwiał odejście z organizacji, pod groźbą spędzenia reszty życia w więzieniu, ale od kiedy Wewnętrzny Krąg zaprezentował Wymazywator v.6.6.6 zasadę ułagodzono. Teraz jest on nieoficjalnym zabezpieczeniem - każdy, kto chce odejść, trafia do Wymazywatora, gdzie z jego pamięci wymazywane są tajne dane.

- Sorcière obecnie bezpośrednio zarządza Gwardią, wydając jej rozkazy i stanowiąc przekaźnik między żołnierzami, a Dyktatorem. W razie potrzeby Gwardia będzie więc bronić nie tylko głowy miasta, ale także tej organizacji.

- Pracownicy Sorcière, nawet Ci niscy rangą, cieszą się zdecydowanie większymi przywilejami aniżeli inni. Mimo tego, że są cywilami, mają ułatwiony dostęp do broni, rabaty na wynalazki, a także ich wybryki, nawet te niebezpieczne, bardzo często są tuszowane i wyciszane.


  • Pracownicy
    - Stażysta (nieograniczona ilość)- jest to osoba nowa na swoim stanowisku. Stażyści zajmują się drobnymi, mało istotnymi pracami, po godzinach zobowiązani są do odbywania stosownych szkoleń mających na celu ukierunkować ich dalszy rozwój. Każdy Stażysta otrzymuje wszczep identyfikujący, dzięki któremu może poruszać się po macierzystej placówce.

    - Laborant (nieograniczona ilość)- po odsłużeniu stażu i otrzymaniu stosownej edukacji, każdy pracownik trafia na stanowisko Laboranta, którego obowiązkiem jest praca na rzecz przydzielonej mu jednostki. Mimo wzniosłej nazwy, Laboranci najczęściej wykonują banalne obowiązki wymagające pracy fizycznej, wzmożonej aktywności umysłowej itp. Każdy laborant może raz na rok przystąpić do egzaminu który zezwala na objęcie stanowiska Technika.

  • Zewnętrzny Krąg

    - Technik (5 miejsc)-osoba, która ukończyła egzamin pierwszego stopnia, mogąca zarządzać grupą trzech laborantów oraz pracującą bezpośrednio pod dyktando Inżyniera. Jest to najniższy stopień kręgu, tkwiący na pograniczu robotniczo-kierowniczym. Każdy Technik może raz na trzy lata przystąpić do egzaminu, który zezwala na objęcie stanowiska Inżyniera.

    - Inżynier (3 miejsca) - zajmują się oni wydawaniem poleceń i nadzorowaniem grup techników. Każdy Inżynier nadzoruje po trzy do ośmiu grup i jest odpowiedzialny za postęp ich pracy. Mimo iż formalnie jest to stanowisko kierownicze, wielu z nich angażuje się w pracę i stara się wykazywać inicjatywą by zdobyć nominację naukową. Większa część przeciętnych pracowników posiadających ambicje kończy swoją karierę właśnie tutaj.

    - Naukowiec (3 miejsca)- po zdobyciu nominacji, obowiązki Inżyniera, wraz z nowym stopniem, pozwalają mu zarządzać projektami oraz tworzyć nowe przedsięwzięcia za porozumieniem z Kierownikiem Badań. Naukowcy zarządzają niejednokrotnie całą placówką, niekiedy w grupach po trzech, by zwiększyć efektywność i ustalić solidniejszy podział pracy. Naukowcy zyskują również dostęp do dodatkowych zasobów technologicznych korporacji z zakresu A1 do A3.

    - Kierownik Badań (1 miejsce)- wybierany spośród Naukowców, Kierownik Badań określa kierunek rozwoju, natężenie pracy, dyspozycję zasobami itd. w zakresie odpowiedniej komórki. Jest to najwyższe stanowisko kierownicze. Wszyscy Kierownicy tworzą łącznie Radę Nadzorczą Korporacji, która odpowiada bezpośrednio przed Przywódcą. Kierownicy posiadają dostęp do zasobów technologicznych z zakresu B do D - w zależności od gałęzi.
    Na tą rangę historia w KP jest obowiązkowa

  • Wewnętrzny Krąg

    - Inicjata (nieograniczona ilość) - jest to ekwiwalent Aplikanta w wewnętrznym kręgu. Aby aplikować do kandydatury Inicjaty należy otrzymać stosowną nominacją od Arkanisty lub Magosa. Dodatkowo należy posiadać stopień równy Inżynierowi lub wyższy. Zadaniem Inicjaty jest przejście Prób. Niepowodzenie oznacza śmierć.

    - Okultysta (nieograniczona ilość) - podstawowi członkowie Wewnętrznego Kręgu. Wszelkie badania, które wymagają testów na żywych organizmach, ciężkiej pracy fizycznej czy innych poświęceń przypadają właśnie im. To oni wykonują najgorsze z prac i są siłą napędową wewnętrznego kręgu.

    - Arkanista (5 miejsc) -osoba która swoim poświęceniem, lojalnością i ciężką pracą dowiodła iż godna jest zaufania - otrzymuje stopień Arkanisty. Oznacza to dla niej również koniec tak ciężkiej pracy. Mogą oni wydawać polecenia Inicjatom oraz Okultystom, wyzwoleni spod jarzma tyranicznej, niekoniecznie bezpiecznej pracy. Wciąż jednak są oni po środku hierarchii, lojalni wobec Magosów.
    Na tą rangę historia w KP jest obowiązkowa

    - Magos (3 miejsca) - ci, którzy osiągnęli wybitny poziom i wspięli się na wyżyny swego talentu osiągają status Magosa. Wybrańcy, którzy osiągnęli ten status cieszą się niezależnością i przywilejem rozstawiania ludzi po kątach. Życie tak młodych adeptów jak i arkanistów jest dla nich kolejnym narzędziem na drodze do poznania prawdziwego sekretu Magii... Jednakże każdy z nich, mimo swych ambicji, skrycie drży przed ich Przywódcą
    Na tą rangę historia w KP jest obowiązkowa

  • Rangi Specjalne

    - Reprezentant Public Relations (1 miejsce)- twarz i najbardziej charyzmatyczna osoba w Sorcière. To właśnie ten osobnik odpowie na wszystkie twoje pytania, udzieli wywiadu do kamery i wygłosi odpowiednie przemówienie w stosownym momencie.
    Na tą rangę historia w KP jest obowiązkowa

    - Szef Działu Badań (1 miejsce)- główny koordynator, głowa Rady Nadzorczej która odpowiada tylko i wyłącznie przed samym przywódcą. Praktycznie wszyscy pracownicy oraz cały zewnętrzny krąg są pod jego jurysdykcją. Stanowisko przechodnie wyznaczane raz na rok na drodze głosowania.
    Na tą rangę historia w KP jest obowiązkowa

    - Archimagos (1 miejsce)- przywódca Sorcière, najwyżej postawiony osobnik, który decyduje o wszystkim, co dzieje się w Korporacji. Ma prawo absolutnego Veto, a jego decyzje są nieodwołalne. Jako jedyny spośród Wewnętrznego Kręgu posiada dostęp do wszelkich do tej pory zgromadzonych informacji na temat badań i technologii.
    Na tą rangę historia w KP jest obowiązkowa


Opis autorstwa tego, którego imienia nie wolno wymawiać
Powrót do góry Go down
https://daingean.forumpolish.com
 
Sorcière
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Organizacje-
Skocz do: